Jobb & hår & dans.

Tack för era fina kommentarer! Likaså på Facebook, jag kan nästan inte tacka tillräckligt för det fina stöd och
den peppen jag får från kompisar/läsare m.m. Helt underbart. Tänk att jag väntade så jävla länge med att prata
om det här. Med att berätta hur det var, med att visa hur jag ser ut, allt av rädsla för att inte bli accepterad,
att inte känna mig fin längre, osv. Och nu är ju allt lixom bättre än jag någonsin kunnat drömma om, på den
fronten. Jag kämpar fortfarande varje dag för att inte halka tillbaka i gamla dumma vanor. Men det är en nystart
IGEN nu med egna frisyren, med att ha håret fritt, med att verkligen vara sig själv. Det är nytt, det är bra.

    
 
Nu är klockan 22:40, efter jobbet promenerade jag direkt till showträningen - i 50 minusgrader!! Eller 5, men typ
och tyvärr missade en massa då jag kom seeeent, buuuu för alla tisdagar när jobbet inkräktar på mitt "kärleksliv",
dvs show.... ^^ Så dagen har varit låååång, och nu ska jag varva ner på nåt vänster, fixa lite middag samt lunch
till imorgon,  FÖRRESTEN har jag haft min egen frilla på JOBBET!! Det kändes lite pirrigt men det gick bra!
Imorgon jobbar jag med en annan kollega än idag, får nog förvarna henne också innan jag kommer.. Haha.

Awmylaaawrd vad jag måste sätta fart med att fixa scenkläder. Nästa vecka ska vi öva med dem PÅ.
Jag HAR INGA ÄN. Så.... ja. Det. Måste. Jag. Göra.

Men nu.... mat. Typ. Nåt.
  

Postat av: Lilly

Du passar så otroligt bra i det också. Fräckt!

Svar: Tack gumman!! :)
Ida

2014-03-19 @ 06:52:08
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0