Lådor, choklad, och en jättelång husvagn.

Om man vill se mig studsa, skratta, applådera och utrbista "Jaaaaaaaa hurraaaaaaaa!!" så kan man ta
och kolla på övervakningskamerorna från jobbet idag. HAHA. Det var inte jobbrelaterat, utan jag fick bara
veta lite roliga saker under arbetstid, så det var ju bara joy joy joooy! :) ♥ *upptummar åt alla håll*

Scheisse vad det är mycket på jobbet nu, vi fick ett meeeeegastort lass med grejer igår, så hela dagen igår
och hela dagen idag har bara varit hårdkörning på att få ut nya varor. Wooork work work.  : ) 
 
                          
 
Sen gick jag och handlade lite. Jag behövde inget. Men jag bara... ville det. Var ju tvungen att fira de roliga
nyheterna med något! Det BORDE ju blivit en semla, dagen till ära, MEN, ack nej, inte när jag såg denna skylt;

                          
         *Tänk lite såhär Hallelujah moment music, taket öppnar sig, solen lyser in på Ica, haaaaaahhhhh!* 

Det blev inte bara choklad. Det blev avocado, veggoburgare, hamburgerbröd, cole slaw (gissa middagen...),
Proviva, bubbelvatten och glutenfri pasta också! Nä, jag är varken vegetarian eller glutenintolerant men det är
ju bara bra för kroppen, faktiskt. Och gott. 
 

Och här är visst ett par bilder från Bea's och mitt lilla äventyr som ej fick vara med i gårdagens inlägg.. 


= SÅ JÄVLA LÅNG HUSVAGN! Helt klart ett "Kodak moment". 
 
 

Postat av: Eve

Lika mycket glädjeskutt här...fast lite försiktigt...och mer hurrande! Haha!

Svar: Mind-jumping!! :D
Ida

2014-03-04 @ 20:41:27
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0