Lite hår + SERIEFIGURSMASKERAD!

Åh, mitt hår, mitt hår, touchy touchy touchy. Skönt. MEN JAG HAR INTE varit utan peruken sedan i torsdags.
Why? Jo, för att i torsdags glömde jag plattången hos Elin och kunde inte fixa snyggfrilla på fredagen.
På lördagen, dvs igår, så jobbade jag men jag skulle direkt till maskeraden efter jobbet och då var jag 
"tvungen" att ha peruken för annars hade jag inget att fästa min jävla PeterPan-mössa i! JU! ^^ Och man
drar inte gärna peruken över en hård mohawk, haha, att ändra frisyr hanns inte med! Men idag på jobbet så...
Nä, jag vet inte om jag inte vågade eller om jag var för host bakis host för att orka host. 

Anyway. Hemma är jag utan så gott som hela tiden. Det känns skönt. Helt ostylad - men har vant mig lite vid
spegelbilden nu iallafall - såhär ser jag ut då!  Samt osminkad, från i fredags!! ^^ (nyduschat-volym:igt)


Och här lika ostylad fast med smink, alldeles nyss här bredvid datorn... ^^ (lock lock lock) 

 
Borde trimma bort lite mer. Ta bort så det nästan inte är nåt kvar där på sidorna alls. (except my awesome
sideburns, they're staying forevvah) Mitt hår har inte fått solsken på sig - och därmed inte heller några viktiga
vitaminer - sedan jag var 13-14. Det är därför lite, uhm, vad ska man säga? Grått? Nej nu snackar jag inte om
mina gråa hår, I have them too, men det är inte så livfullt, eller färgstarkt, eller så. Man kanske skulle kunna 
färga lite? Just the long parts? Och sen låta det vara ute i det fria så mycket det bara går! : ) 


Igår var jag på maskerad, ja. Fy fasen vad roligt det var. Jag snabbade mig som fasen hemma och promenerade
sedan ner till Hannas lägenhet, fast hon var inte där, men Oskar & Thessan var! Maskeraden hade tema
"Seriefigurer (fri tolkning)" och Oskar & Thessan var Systrarna Fluff! Vi hjälptes åt lite med smink & fransar
och typ världens vääärldens snabbaste förfest! ^^




Jag fick låna kniv och röd fjäder av systerdotter Maja, det var det enda jag inte hittade sedan jag hade min
oufit senast! Bra ändå, måste jag säga, det var ju trotsallt 8-9 år sedan.... ^^ Tack Maja! 


                                                                                    Ooooh, min favvis NEEEMOOOO!! ♥



Nedan följer två lånebilder från Micke - som håller i kameran på bilden ovanfööööör!! : ) 

                           

                               Sådärja, tack & förlåt, tillbaka till mina kassa mobilbilder ; ) 

Och, förresten, VISSA VANN EN MUSIKTÄVLING (som vanligt, host)!! :D Det är allt jag har att säga!!! *high five*
                                                           Laaaag tvååååå!!!!

                                                                 *ödmjuk*


Mia, ett av födelsedagsbarnen, var så fiiin i sin Sailor Moon-outfit! : ) Jocke, födelsedagsbarn två, fick jag ingen
bild på så jag måste nog låna en till från Micke här! Han var Karl-Alfred minsann!

 
 

Hemma med LITE för mycket vin i magen, låter trapphuset ta en bild på mig, KLICK!! : ) Klad shay. 
 
 
Japp, och sen åt jag en massa rostmackor och spillde mjukost överallt, hade ett par mycket svårtolkade
chatkonversationer, och sen lyckades jag faktiskt tvätta bort sminket OCH ta ur linserna, och hoppa ur
kläderna, och somna! Tjohoo! 

Och det ska jag försöka göra nu också. Nighty nighty : ) 
 

Postat av: johanna

åh jag vill också gå på maskerad!!! :D

Svar: JAG ÄLSKAR MASKERAAAD!
Ida

2014-03-17 @ 10:12:26
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Mia

Åh tack IGEN för att du va med o gjorde min kväll så fin! Du äf guld värd hjärtat! Puss <3

Svar: Det är du också älskade vän! <3 PUSS!
Ida

2014-03-17 @ 14:10:48
URL: http://justmia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0