Stockholmsmys + ny frisyr!

Behöver sova precis NU! Men. Måste ladda in lite bilder. Såklart! Har haft en helt wooonderful day i storstan
med Hanna & Oskar, i världens bästa väder, i världens snyggaste kläder, osv. VÅR. Gotta love it. Hämtade ny
peruk på bästa Perukshopen på G:a Brogatan, det blev rött denna gång. Awesome. Ni får se.

Nu: Sepia.



(Japp, som ni ser blev det "hår" idag, kan ju inte prova ny peruk med mohawk & ett kilo hårspray lixom)


            


Hemma var det oväntade hästar på torget. How come? 

 
SÅDÄRJA. Sen var det lite bilder från när jag provade peruk, de bilderna är ju såklart i FÄRG, så de får 
komma helt själva här nere! För att inte paja temat mitt i.... ; ) 
 
Här provade jag en röd med lugg. Jag har redan en sånhär hemma, fast mörkbrun, nästan svart. Det är på den
som jag klippt luggen i en V-form... mm, den är fiiin... men det blev en utan lugg tillslut, fast i samma färg. 


                                                                    Hihi, jag lät Hanna prova också, hon är också fin i "Nicky"!  : ) 

Här är alltså den som jag tog med hem, min vanliga favvis "Nicky" som jag använt sedan 2007, fast i ny färg.


 
The many faces of Ida, lixom... ; ) 

Nej nu blir det fan sängen! Jobb lördag + söndag + måndag + tisdag + onsdag... vill redan dö lite.... 
#vadåhalvtid?

 

Postat av: Tuulia

Gud vad fin den var! :)

Svar: : ) Tack!
Ida

2014-03-29 @ 08:03:51
Postat av: Hej!

Oerhört vacker i rött! I allt!

Svar: Tack du hemliga... : )
Ida

2014-03-29 @ 08:26:51
Postat av: Johanna

Men jäklar vad snygg färg!!!

Svar: : ) Tack!
Ida

2014-03-29 @ 09:31:08
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Ems

Omg Ida! Du ser heeeelt fantastisk ut i denna! Det passar dig verkligen perfekt, färgen är helt fab! :) BRA VAL! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Ida

2014-03-29 @ 20:24:58
Postat av: Lilly

Älskar det röda på dig. <3

Svar: Tack!! : )
Ida

2014-03-30 @ 08:57:27
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Vickan

Ahhh så jävla snygg med luggen : )

Svar: Haha, tyvärr var det ju den jag INTE tog hem, har en sådan sedan innan men det är mindre hår i den och den slits mycket fortare, vet jag av erfarenhet.... ^^ (but thanks!)
Ida

2014-04-01 @ 01:36:23
Postat av: Vickan

Jaha vad tråkigt..

Men asså.. Den du tog är minst lika snygg! : )

Svar: ^^ Thank you, vilken tur ; )
Ida

2014-04-03 @ 00:28:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0