Suget.

Nu är det jobbigt med håret. VILL verkligen bara ge upp ibland, fast inte för att jag inte orkar mer
ÖVERHUVUDTAGET utan för att jag bara inte orkar vara stark just precis NU... Make any sense?
Men jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte... det är bara så... frustrerande ibland. Man är van att
lindra sin stress / ånget / oro på ett sätt, och nu får jag inte det längre, jag SKA inte det längre, 
och jag har inte ersatt det med ett ANNAT sätt utan bara... låtit bli. Ibland äter det upp en inifrån. 



det är så himla konstigt egentligen
att jag klarar det här
när så många andra saker är så jobbiga
som om jag hämtar styrka ur 
en av mitt livs svåraste perioder
och bara gör det
trots att jag borde falla
så mycket djupare 
in i det
 
 
 

Postat av: Patrik

Det är dom svåra perioderna som ger en styrka… När det känns tufft och går tungt, så kan man i alla fall glädjas åt en sak… det går inte utför… för går det utför så går det lätt.

Håller på dig oavsett, vet att du kan fastän det är jobbigt. Det kommer en dag när suget inte finns där.

2014-03-01 @ 12:31:59
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Tuulia

Det är så jobbigt med dessa perioder, när man mest av allt bara vill ge efter, för att man inte orkar, men fortsätt kämpa, det kommer vara värt det sen när livet ljusnar! <3

Svar: <3
Ida

2014-03-01 @ 13:46:59
Postat av: Maria

Det är när man brottat sig igenom ett par såna vändor som det lättar sen. Monstret laddar och satsar allt, och när det torskar blir det svagare och måste ladda längre till nästa gång. HÄNG I!!!

Svar: Jag hoppas verkligen att du har rätt!! Har gått i flera dagar å ba "Baaara ett hårstrå, jag viiiill" - men jag vet exakt hur det blir om man tänker så, det går åt helvete, jag har varit där så många gånger förr! Phhhuu, det är så jobbigt ibland. Tack för peppen ; )
Ida

2014-03-02 @ 13:34:44
URL: http://granntanten.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0