En födelsedag fast inte min.



Tvättar och är mycket tidseffektiv för att hinna iväg med födelsedagsbarnet Bea - som fyller 30 år idag (woooot?) -
mellan tvättid och nackbrytning ikväll. Ja! Jag satsar på att den här dagen ska bli bättre än gårdagen, vilket den
såklart lär bli när jag får umgås med denna eventuellt vuxna kvinna... som ska ta oss till Västerås... tjohoo!

20:30, alltså, ska jag tillbaka till Anders Abelsson så han kan knäcka lite till, det var läskigt sist men samtidigt så
kändes det bra, det kan ju bara vara början på något bra. Det HÖRDES ju. 

Kan man få skatteåterbäringen snarast möjligt eller? Efter jag betalt de här fakturorna så lär det inte bli någon mer mat.
 
^^
 

Postat av: Lilly

Näst sista bilden på dig älskar jag.

Svar: Tack :D :D
Ida

2014-05-19 @ 08:32:15
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0