Go go Gånsta

Vilken fin dag! Trots att den kantades av lite väl mycket huvudvärk och kyyylaaaa! 
Vi åkte ut till Gånstaspåret och grillade, lekte och... frös lite - kanske mest jag - i blåsten... : ) 



Bus i skogen, kidsen och Martin hade kottkrig och påbörjade även en riktigt seriös koja. Såg det ut som, iallafall.



                                                  Herman är BBQ Master.



                                        Klättra höööögt med moster Hannaaaaa! 



                                                     Och de här akrobaterna då!



                            Dags att bege oss hemåt! But first! Let me take a group shot! ; ) 

 
                           Windy!! Sen åkte vi hem på våra olika håll. 
Jag passade på att lägga mig och sova en och en halv timme, SÅ välbehövligt! Sen efter kl 20 så träffades
jag, Elin, Herman & Jonas för att repa in lite nytt material till framtida gig, som vi ännu inte fått... : ) 
 
Klockan är midnatt och imorgon ska jag kolla på Maja som har dansshow i Idrottshuset!
Sen ska jag följa med mammalediga kollegan Madde till Västerås, kul att träffa henne igen! Saknar!
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0