Många ord och många bilder.

Så. Det är väldigt mycket jag vill skriva ibland. Och ibland inte alls. Ibland en kombination all at once.
Jag har inte så många sömntabletter kvar. TRE STYCKEN. Det var ju inte bra. Jag vet ju inte om det finns
fler på Apoteket. Gör det inte det så tar det ca 7 dagar för Psyk att skriva ut nya. Visserligen har jag bara
två arbetsdagar denna vecka (tjohoo, nu har jag betat av mina tre helger i rad!), men det kan ju hända att jag
behöver sova ändå, lixom. Ikväll tog jag Atarax istället. Knock me out, tack. "Atarax dämpar vissa funktioner
i hjärnan...." - yes please. Som TÄNKET, eller? Det hade varit fint och bra. Tänket och kännet. 

Vi tar lite bilder. 
Från igår. t.ex.


Balkongmys hos Hanna! (som sedan helt otippat slutade på KB på en Poodles-spelning för mig & Eve ^^) 
 

Och så hoppar vi till lite tidigare i veckan, som fredags och ändå tillbaks till måndags, lånebilder från Eve:

 
Och så... hoppar vi lite till, till IDAG då förstås...


Vantar, always. Och här kommer en rätt så ljus 22:40-himmel. Underbart.

 
OCH NU DÅ, ja här står jag och känner kroppens vilja att sova, hoppas huvudet samarbetar sen också, när jag
väl dyker ner i sängen.. fast först ska jag duscha! Imorgon ska jag nämligen få hjälp av Elin - igen - att trimma
ner frisyren. Så det fortfarande ÄR en frisyr. Det har vuxit så jääävla mycket, och det är tjockt som fasen, och
lockigt, det går ju inte direkt att platta det där på sidorna.. haha! Jag är ett FÅR! Borde fräscha upp resten också,
längden lixom, fast samtidigt vill jag inte ha kortare, hmm, I donno, imorgon blir det iaf bara sidorna som ska av.
Satt och tittade på en massa fina "Girl mohawks" på Pinterest, som de här t.ex;

  <--- Okej, det här är ju en uppsättning. MEN HETT.

 <--- Den här liknar väl mest min egen frilla, skulle jag säga.

 <--- Snyyyyggt, har haft denna bilden på datorn rätt länge
men tyvärr är mitt hår alldeles för lockigt för att sidorna av huvudet ska bete sig sådär... snyggt och rakt...

 <--- Nom nom nom. Jag behöver färga håret. 
                                                                             And again - mitt är för lockigt för att bete sig sådär.
       
 <--- SÅ JÄVLA SNYGGT MED LÅNGT. Sen kanske jag
inte måste ha en fisk på huvudet. Men tro mig, tanken på en tattoo där har slagit mig mången gång.. ^^
 

Så, och här har vi mig, då, precis alldeles nyss. Bye bye again, håret-på-sidorna! 

 
Referensbild ala 13:e mars, fast lixom MER bort på sidorna, tänkte jag mig;

       
 
Så, nu är klockan 00:21, och så tar vi en bild på världens vackraste mamma, såhär i efterdyningarna av det
som var Mors Dag, älskad & saknad alltid alltid. 

 
1949 - 1996
      ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0