Obvious.

Tar på mig ritjobb som jag inte för mitt liv ens orkar börja med nu.
Skickar smileys fastän jag inte ler. Inte ens inombords.

Hade en jättejättebra och rolig kväll igår, när jag väl kom iväg, och sen gick vi på krogen,
fastän jag inte ens skulle. Det var bra, och jag var glad. Att stå inomhus och jobba alla soltimmarna 
även denna dag har inte varit så jättebra för humöret. Nu är jag äntligen hemma men nu är det grått.
Ännu en dag jag bara vill gråta bort såhär efter jobbet.



 
Det är helt omöjligt att smyg-gråta lite med min sminkning. Det blir så jävla Ozzy tillslut. 

 
Kolla - helt värdo.
  

Postat av: Tuulia

Åh, älskade vännen, önskar ju attdu blev glad snart, att du blev mer du!

Svar: <3
Ida

2014-05-18 @ 20:58:09
Postat av: Lilly

<3

Svar: <3
Ida

2014-05-19 @ 08:15:20
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0