Polka dot bikini

Oskar delade mitt fotoalbum på Facebook (Hair), med en massa fina ord, och jag blev SÅ glad och rörd... ♥
Det känns så bra att dela med sig av alla bilder och all framgång, det sporrar mig allt mer. Och när man får
en massa pepp och fina ord från andra blir man ännu starkare! I love it! No more hiding. 

Dags att gå ner och trycka in sista maskinen i torktumlaren! Jag har mjölkat ur den sista solen på balkongen
och än är det några timmar kvar till det är dags för träning ikväll... jag fortsätter att blunda för Det Enorma Diskberget
och undrar vad jag ska hitta på däremellan men det blir nog inte så mycket, jag har inte ätit frukost än, så jag
ska nog bara se till att duscha, och ÄTA, gärna på balkongen i sällskap av en Hus&Hem-tidning... : ) 
 
                      
                      
 
 
Lalala.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0