Sisters are doing it for themselves!


Hade ett sjukt bra gig ikväll. Elin & jag hade äran att stå på samma scen som Mange Schmidt & Tomas Rusiak
ikväll, som en del av underhållningen på en stor fest på regementet S1 här i Enköping. Vilket jävla röj det var!!
Ja alltså, först var det Stefan Sauk, och sen var det en DJ vid namn Damien Breeze, SEN var det vi, och sen var
det de andra grabbarna. Fasen vad de rockade när vi körde våra två långa grymma medleyn (på sammanlagt 45
minuter), det blev t.o.m ett extranummer - You shook me all night long. Och sen kunde vi inte sluta le. Det var
så himla roligt, och det var SÅ uppskattat av "publiken", och anordnare, jag hoppas vi kan göra fler samarbeten
i framtiden, det kommer vi INTE att tacka nej till!! Efteråt hade vi svårt att varva ner, vi åkte till Max och tog varsin
islatte (Donke's frappes är hundra gånger bättre, kan vi båda konstatera), Hot Fries, och så lite glass.. och paj..
Här ska inte ha gjorts av med några kalorier i onödan lixom! ^^



Iskall camo-loge! That's new! ; ) 

 

Och Elins snygga bilder, förstås, som man kan se på vår Facebooksida ♥

 

Klockan är 02:10, jag står och smågråter till Ronja Rövardotter på Youtube, och det ÄR dags att sova.
Imorgon har jag "avrättning" vid kl 14, som han själv sa det, massören/kiropraktorn som jag ska träffa.
Vi får väl se om han kan göra något bra för mig. Det hade ju varit trevligt... ^^
 
 

Postat av: Anna

Fun facts: Det är bara Enköpingsbor som kallar regemenetet för S1 (vilket alla försvarsmaktsanställda tycker är jättelustigt).
S1 (Upplands regemente)avvecklades 2006. Sedan dess har regementet hetat Ledningsregementet (LedR). Så de senaste 8 åren är det bara (civila) Enköpingsbor som fortsätter kalla det S1.
//En Enköpinsbo som blev tvingad att lära sig rätt efter att hon blev tillsammans med en officier :)

Svar: Jaså! Vad roligt! ^^ Jag jobbade där mellan 2004 och 2006 och då hette det ju så, så det måste då bytt precis efter att jag slutat. ^^ Jag visste faktiskt inte om att det inte "hette" så längre.. men sen ÄR jag ju Enköpingsbo så då är det ju inte så konstigt om jag också kallar det så. Haha! Tack för informationen, det ska jag komma ihåg! ; )
Ida

2014-05-09 @ 08:34:28
Postat av: Johanna

men vad kul!! ni är ju såååå snygga!

Svar: Weeee!! Taaaack : D
Ida

2014-05-09 @ 09:47:47
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0