Är det bara tisdag?!

Ah. Man trodde det var frid och fröjd, nu var de ju klara i lägenheterna.
07:46 imorse: "BORR BORR BORR BORR" i betongväggarna.
Härlig väckning. Bara tio minuter innan klockan ringde men det är inte
mitt favoritsätt att bli väckt på.... fick njuta av detta ljud även hela denna
morgon, liksom igår, och hjärnan är alltså helt slut innan dagen ens börjat.
En nattlig konversation hade också lagt grunden för en mindre stroke,
och denna dag gick jag hemifrån klockan 9:40 för att komma hem igen
precis nyss, klockan 22:30. Såååå, det var en hiiiiiimla låååång daaaaag.
Iallafall för min lilla hjärna. Direkt från jobbet till styrelsemöte. Kände mig
lagom medvetslös i slutet av mötet och var INTE mitt effektivaste jag,
magen höll dessutom på att vändas ut&in av hunger där ett tag.
Så nu är det dags att börja med middag, fastän jag helst av allt skulle
gå och lägga mig på en gång. Men jag måste laga morgondagens
jobblunch också. OCH duscha. Orkarinteorkarinteorkarinte.

Ögonmaskarna är helt galna! Ni vet de där som simmar omkring i ens
synfält, som är skuggor och ljus och filurer som stör. Jag har så många 
såna. Mot ljusa skärmen här är de ett SÅNT jävla störningsmoment och
min syn är fortfarande extra fucked up sen migränanfallet i onsdags.
Magen inte heller bra de senaste dagarna... Mjähhh.. Gnäll...

Vill tillbaka till de senaste veckornas mående, det började ju bli så bra!

 


"Här står jag på jobbet och väntar på skjuts i min regnjacka!"
 

Postat av: Patrik

Hmmm, jag har inga maskar som simmar… Fast å andra sidan kan inte jag simma heller så dom kanske inte gillar mig.

Svar: Ja men du vet sånahär!! Det här är en bra blandning av hur mina ser ut,
http://simpleremedies.net/wp-content/uploads/2013/12/floaters.png

http://www.barransclass.com/phys1090/circus/Gillespie_B/EyeFloaters2.jpg
Ida

2014-11-11 @ 23:15:06
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Aha… fast jag har inga egna som simmar. Har du kollat upp dom så det inte är något som behöver repareras hos doktorn? Tänker att synen ska man vara rädd om och grejar man i tid så går det mesta att laga.

Svar: Har kollat det några gånger, don't you worry ;) Eller alltså I worry ändå. Glaskroppen i ögat sitter visst lite löst men det är ingen fara säger min optiker. Dock rätt störande...
Ida

2014-11-11 @ 23:33:12
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0