Fars dag.

Igår kväll var det vinmys hemma hos Emelia! Det var jag, Hanna & Oskar som var där. Vi kollade på
Så mycket bättre, ja litegrann iallafall, och sen Magic Mike (vissa gick igång mer än andra!), fuldansade,
åt en massa goda snacks, drack gott och hade det allmänt bra!! : D Sen höll det nästan på att bli en 
sextonårsfest men vi lyckades ändå undvika det. På håret lixom. 

^^

             
 
 

Och idag är det Fars dag, Hanna & jag var och hälsade på pappa på boendet. Åsa hade bakat pappas
favvis, Budapestrulle, som vi tog med och fikade på. Mumma! Hanna tog en snygg vi-och-pappa-selfie:


 
 
På kvällen bjöd familjen Furin in till finmiddag, hur bra kväll som helst!
Vi åt en massa gott och drack lite vin. Top notch really. Och imorgon är 
Dagen D då alla möjliga människor ska springa omkring i min lägenhet
och borra i väggar, dra kablar, sätta upp saker/uttag, och spola avlopp
och greja. Som jag haft ångest för i ett par veckor redan. Underbart.
Jag borde redan sova, då jag ska gå upp tidigare, för att hinna göra allt
jag ska innan det drar igång, och innan jag ska till jobbet. Har precis
lagat lunch till imorgon och diskat undan. Tjo! Tack till Hanna som hjälpte
till med disk idag, medan jag körde rengöring av golvbrunnen i badrummet,
det var till stor hjälp! : ) 

 

Arghh, stressad igen, snart är det "över" iallafall.
Puss & godnatt!!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0