Hoppsan.

Hoppsan, det tokade sig när jag skulle posta. Tjugo minuter senare försöker jag igen!


Mitt i sminket tidigare ikväll:


Ur rätt vinkel ser ju det här ut som en rätt trevlig frisyr. Men inte hela vägen runt, typ... ; ) 
En mohawk på utväxt är inte lika kul som det låter alltid! (..eller, hur kul låter det.. egentligen..?) 

Middagen hos Miriam ikväll var supernice! Hon hade fixat välkomstdrink och god mat och en cheesecake
som vi alla tog två gånger av. Vilken tjej, va! : ) Jag & Madde var där, och vi drack vin och pratade en massa
och lyssnade på musik och hade det bra. Vi åkte hemåt vid halv tolv. Var jättesugen på att bada när jag kom
hem men det är lite sent att börja hälla upp badvatten då. Speciellt då det börjat låta typ arton gånger mer om
rören sen de var här och fixade med avloppen / hade vattenavstängning...? Jättekonstigt, men ett faktum.
Jag som alltid duschar typ mitt i natten.... damn it.... Vill ju inte störas mer än nödvändigt lixom.
Så det blev inget bad, iallafall. MEN DET GÖR INGET. 

 
Klockan är snart tjugo i ett så det är ju lixom inte straffbart att gå och lägga sig nu, heller. 
  

Postat av: Patrik

Låter lagom kul med mohawk på utväxt :) Men frisyren ser riktigt bra ut i den där vinkeln.

Ett badkar skulle vara bra att ha… gött att ta ett bad när man är lite frusen. Fast jag har ju grävmaskinen står strax utanför, kan ju fylla skopan med varmvatten och ta mig ett bad :)

Svar: Det är ingen 360-gradersfrisyr, om man äger så.. det blir bra på kortet som sagt men det är bara där det ser ut som en frisyr ;) Hihi.
Ida

2014-11-23 @ 02:26:07
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Ph

Dags att sova : p

2014-11-23 @ 04:16:08
Postat av: Julia Müller-Sandvik

du ser strålande ut! Men att spara ut är piss, jag tänker snart spara ut mitt hår om jag kan, men det tar ju lååååång tid innan det är något att göra en frisyr av :/

Svar: Tack <3 Då jag säkerligen förstört en hel del hårrötter (har haft Trichotillomani sedan jag var 11, nu är jag 30) så är det problem med återväxten på vissa ställen men jag hoppas de kommer ifatt sen.. annars är mitt hår väldigt tjockt och LOCKIGT, vilket gör det jättestökigt nu när det växer ut på sidorna, det vill ju inte lägga sig neråt och växa normalt, det är lite mer wild clown going on här... ^^ Men jag ska ju inte klaga egentligen när jag ju märker hur bra det växer. Men jag har rakat av mig det igen på sidorna några gånger i år eftersom jag vill rycka bort det igen, när det blir tillräckligt långt, och jag går oftast efter de där tjockare lockiga hårstråna... men jag försöker låta det växa... but it's hard! <3
Ida

2014-11-23 @ 12:43:19
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Sandra Lundin

Din frilla ser i alla fall himla snygg ut från det man ser på bilderna :)

Svar: Tack! Översta bild-frillan funkar just på bild.. endast! Det är lite synd. Och det är svårt att låta det växa, från rakat på sidorna. Och att låta det vara! Jag har nämligen en sjukdom som heter Trichotillomani som innebär att man rycker av sig sitt eget hår och jag har haft den i 19 år... så det här är första gången sedan jag var typ 13, som jag visar MITT hår ute bland folk :) Så det är lite ovant med frisyrnojja såhär! <3
Ida

2014-11-24 @ 08:00:37
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Vilma

Vilken cool sminkning, häftig frilla förresten

Svar: Tack snälla Vilma :D
Ida

2014-11-25 @ 10:11:35
URL: http://www.petterssonvilma.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0