Ta igen sig lite.

Sooovmorgon idag igen då. I torsdags sov jag ännu längre. 
Är "lagom" förkyld och har hostat (mest nattetid) i ungefär sex veckor nu.
Börjar bli less på det! Idag gick jag upp 13:25... men klockan 18 är det dags
för middag och mys hemma hos Miriam så nu är det bara att se till att bli pigg
och sen göra sig redo för kvällen! Efter frukosten som jag precis ska äta.. hahaha... 

^^

 

Händerna letar sig hela tiden upp i håret och fingrarna söker efter speciella strån att dra,
men jag är bra, jag är envis, jag får inte. Tio dagar sedan ÅRET gått, och mina små fallbacks
måste återigen tyglas, nolltolerans, jag får inte får inte får inte. Vill vara stark, vill vara lika duktig
som november-augusti. Bara jag kan göra detta, bara jag kan kämpa emot min sjukdom, släpper
jag lite lite på tyglarna så tar den över och bestämmer över mig igen. Det får inte ske. I can do this! 

: ) 
 
But it's haaaard...
 

Postat av: Julia Müller-Sandvik

Tack för dina rara kommentarer på min blogg! Jag har inte haft trichotillomani, men jag har haft tvångssyndrom, så jag förstår hur svårt det måste vara! HEJA HEJA DIG! Du har utmanats i min blogg, eftersom jag JUST hittade hit vet jag inte om du gillar sådant, men det är helt frivilligt :D

Svar: Åh! Vad spännande! :D Kul att du tittade in här, jag har spanat in och sparat frågorna, och jag ska ta mig an dem imorgon! :D Weee! (jo jag älskar sånt men har inte gjort det på länge så nu blev jag ju lite extra glad!)
Ida

2014-11-22 @ 20:34:28
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Ph

KÄMPA PÅ! <3

2014-11-23 @ 04:17:26
Postat av: Diana

Förstår lite om vad du går igenom med din sjukdom. Jag har OCD och har mina tvång som jag måste försöka att låta bli och göra om dagarna. För det mesta så gör jag dom, men jag tränar på det hela dagarna iaf. Jag ska bli starkare än min sjukdom.

Förresten är det inte tid för dig att skaffa instagram? Vill följa ju! :)

krams

Svar: <3

Absolut.. använder dock inte smartphone, så innan dess KAN jag ju inte använda instagram! Men sedan är det det första jag gör! :D
Ida

2014-12-15 @ 17:55:14
URL: http://devilslaugh.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0