Tisdag, det är tisdag.

Kroppens status idag:
MYCKET BÄTTRE ÄN IGÅR! 
Hmm, jag bloggade ju inte ens igår så ni slapp det gnället.
Tills nu! Det var iallafall jävligt magkatarrigt och sådär.
Första halvan av dagen var förjävlig, sen blev det lite bättre efter lunch
(faktiskt rätt otippat) och det var ju tur, för då kunde jag vara med och
ha filmkväll med Hanna & Oskar! Vi körde "on stage"-tema där Oskar 
först visade en musikal han var med i för två år sedan, och sen visade
jag en showfilm från 2005 där jag & Hanna var med.. så kul att se att
produktionerna bara blir bättre och bättre med åren, haha! : D 

Idag var det jobb igen, och jag mådde alltså bättre. Fint det. Stay that way.
Imorgon är jag ledig från jobbet och ska på möte på arbetsförmedlingen,
denna gång en kurs i "personlig marknadsföring". Det kan jag ju behöva.
Jag är typ sämst på att marknadsföra mig själv i arbetssammanhang.

Såhär lixom.
- "Hej Ida, vad skulle du kunna tillföra på en arbetsplats?"
Jag: "Ehhh.. jag vet inte...."
- "Är det något du är bra på?"
Jag "Ehhh..... jag vet inte...."

Typ så. 

Så det är morgondagen det, och de ska stänga av vattnet imorgon IGEN, vem vet när, 
mellan klockan 8 och 16 står det iallafall i nya brevet. Så lika bra att sova med linserna 
typ om jag inte vill gå upp 7:50 och sätta i dem och sen gå och lägga mig lite igen. Meckigt.
Får hälla upp vatten till gröten och sådär, nu ikväll. Sen imorgon kväll är det DANS igen,
tjohoo tjohoo! Inte många övningar kvar i år! TVÅ, såg jag nyss, vilket gjorde mig jätteglad,
inte för att det är så några kvar men för att jag inte missar någon! Har en onsdag bortlovad
till ett luciarep, nämligen, som jag MÅSTE vara med på, och jag var orolig att jag kanske
skulle bli tvungen att missa årets sista dansträning. Men neeejdå. Gud så bra! : D

För övrigt var det annan sorts dansträning nu ikväll, närmare bestämt koreografirep inför
Återskens julkonsert. Dvs lite mer sångbaserat. Om jag nu hade haft ett par stämband som
fungerade. Men de gör lite som de själva vill. Och det är inte mycket det, alltid.
 

Oj, jag måste ju fixa middag, klockan är snart 23:30... hehe... TYPISKT IDA, tänker ni nu.
Och ni har rätt.
 

Dagens Facebookprofilbild i samarbete med Ja det var en kväll i juni:

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0