1, 2, 3, 1, 2, 3, drink.


It's so FLUFFY!

Jag gick på dansen ändå, trots att det lockade mer att ligga kvar och sova lite till i soffan, alternativt ta ett
varmt bad och inte röra en fena (..haha..). Men ni vet, jag kan ju inte motstå dans. Skippade dock nästan
hela uppvärmningen (förutom stretchingdelen), och så var jag bara med när vi gick igenom samt fick ny
koreografi. Hallå. Vi dansar ju till Chandelier lixom, då kan man inte ligga hemma och vara en vekling.

Klockan är 01:03. Borde sova. Är ju trött! Men jag vill nog dricka té. Kolla lite mer lättsmält tv. 
Imorgon ska vi visst vara med på en intervju, som kommer att hamna i tidningen, så småningom.
Då ska jag vara pigg och snygg o.s.v.

Godnatt! ; ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0