From the chandelie-heee-eeer...

Jobba jobba jooobbaaaa... sen hem en snabbis, en lagom lång snabbis men inte tillräckligt lång för
att exempelvis känna att man kan käka middag i lugn och ro eller typ SOVA EN STUND, och sedan
iväg till dansträningen! Weee! Det är förvånansvärt hur mycket energi jag har NU om man tänker på hur
det var för några timmar sedan på jobbet.... När vi fick dagens koreografi så gick Isabel först igenom lite,
la la la, såhär såhär såhär, och sen ba "Nu tar vi den till musik!", och så satte hon på Sia's "Chandelier"!!
Jag ba: "FLÄMT!!" och glömde helt bort att dansa. Den är helt jävla magisk den låten. Har väl klistrat in den
videon här säkert två-tre gånger förut. Världens bästa musikvideo och en av världens typ topp tre bästa låtar.
SÅ GLAD blev jag att det var just den. Trots att ryggen är elak mot mig... och nej, vi kör inte koreografin från
videon, haha, det hade både varit A) hej-vad-svårt, och B) sjukt rörigt i ett rum fullt med folk. ^^ 
 
Nä, nu blir det dusch, och middag! Var iväg på lunchen och köpte två smarriga kycklingklubbor på Ica,
en till just lunch, och en till nu! Så slipper jag laga nåt nytt nu när jag är så trött! JAAAA! Braaaa : D Och så
tajmar vi in middagen till dubbelavsnitten Big bang theory mellan 23 och 00. Sjukt bra, vad glad man blir. 

: ) 
 
 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0