*host host host*

Två bilder från i juni som Daniel Eyre slängde upp på Facebook igår och idag - here to show you;

 
Tycker jättemycket om den svartvita! ♥
 

För övrigt är jag hemma och hostar och är jävlig, har legat i soffan hela dagen. Suttit, som mest.
Har käkat soppa och lite mackor och kollat på jättemycket tv och nu ska jag bada! Så ävla ultimat sjukdag. 
Imorgon samt tisdag och onsdag jobbar jag, hur jag än mår, så jag hoppas jag mår bättre då, än idag. 

Och till helgen ska jag förhoppningsvis må helt jävla toppen.
 

Postat av: johanna - Student i London

älska älska älska första bilden!
Här hostas det också, dumma jobbiga hosta! Hoppas vi är friska snart!

Svar: Lillasyster kom förbi mitt jobb (där jag stod och hostade och var miserabel lite till & från) med bästa hostmedicinen, så hon räddade min dag! Och kanske kommande dagar också.. Krya på dig! Kraaamis!
Ida

2014-10-12 @ 22:55:52
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0