Innan konsert.

HAHA! Fylleinlägg! Inatt! På sömntablett. Märkte det nyss. Aaawkwaaard...
Men det får ligga kvar, det är ju inte så att jag inte står för mina små moments... ^^

Nu är det LÖRDAG den 4:e rocktober, och därmed HÖSTKONSERT! ♥
Ska inta scenen för lite genrep om lite drygt två timmar, och jag har laddat med frukost,
Amerikanska Idol på tv, och sminkelismink. Alltså de kan sjunga. Hääär vare kvalitét. M.m.


So far på misnkfrongten SMINKFRONTEN @ 10:15:


 
(...sådär blir det alltid när jag skriver, hej och hå vilken jävla oordning på allting. Sudd sudd.)
 
*gäsp?*

Titta, nu har jag ögonbryn också, @ 10:30, måste nog fixa lite lunch också att ta med, en macka
gissar jag får räcka.. Känner jag mig själv rätt är jag väl hungrig typ 5 minuter efter vi ställt oss på scenen.
Kanske hinner käka lite gröt innan jag går också! Frukost nummer TVÅ lixom? Om jag skyndar mig.

 
 
Chop chop.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0