Mående.

Idag är jag hemma från jobbet och mår bajs. Ringde till chefen och grinade imorse, så värdigt!
Men jag var ju verkligen på väg att gå till jobbet, sminkad och allt, men mådde så jävla illa,
kunde inte äta, kunde knappt borsta tänderna utan att vilja kräkas. Måh. 

Får jobba igen det någon annan dag, nästa onsdag förslagsvis. Men om jag blir hemma imorgon
måste jag jobba igen det också, vi får se, det får lösa sig, har inte råd att missa någon lön iallafall.
Mår inte så mycket bättre än imorse, vet inte vad det är. Magkatarr deluxe, kanske, för att toppa
förkylningen och hostan lixom. Det måste gå över till i helgen. Vill gärna vara med på min egen fest.

Iallafall. Sitter i soffan (ja inte nu då uppenbarligen) och kollar nya Big bang theory.
Vad snygg Penny är med sitt nya korta hår! Like a lot! 

 
Önskar att jag kunde äta, vet inte om jag är hungrig, behöver näring, mår så illa hela tiden.
Uhh, gnäll.
Nej nu är reklamen slut. 
Adios. 

 

Postat av: Patrik

Trist att bli sjuk sådär… krya på dig och en stor varm kram. Hoppas du blir frisk till din trettionde rocktober ska firas.

Svar: Tack så mycket! Är hemma idag med och kryar på mig... Kram tillbaka!
Ida

2014-10-14 @ 22:44:07
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: johanna - Student i London

Älskar pennys korta hår! Så snyggt!
Hoppas du mår bättre snart! <3

Svar: Tack! Hur är det själv med hostan? <3
Ida

2014-10-15 @ 13:07:38
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: johanna - student i London

sv: hostan ar battre, ar nastan frisk nu, till 95% iallafall :)

Svar: Vad skönt! Hoppas det fortsätter åt rätt håll ; )
Ida

2014-10-15 @ 15:01:14
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0