Musikerrep.

Ikväll övade vi med bandet inför lördagens konsert, det låter hur jävla bra som helst!
Det är en akustisk konsert, kan man säga. Så jävla feel good! I feel good som fan.
Efteråt blev det classic Donken, iallafall för mig, Marcus, Jenny & Jessica. Alla andra
försvann så himla fort tycker jag, det hade varit kul om de också följt med! Fasen,
det är ju kutym med Donken efter musikerrep, roddning, och konsert inte minst! ^^

På lördag efter konserten verkar det dock bli någon form av vin-häng, det låter också himla trevligt!



 
 
Time to hit the sheets, klockan är ju ändå TVÅ, och imorgon är det fredag, en helt oplanerad sådan.
 

Postat av: Amanda-fotoblogg

Verkligen fin blogg&design! Älskar bloggar med en personlig design, som din :)

Svar: Tack så jättmycket! Blir mycket on-stagebilder i mina headers, det är ju det jag är mest stolt över att visa upp :D
Ida

2014-10-03 @ 22:37:47
URL: http://amandapaulinaa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0