Things.

Lillasyster svängde förbi mitt jobb idag med en slurk hostmedicin av allra bästa slag! ♥
Cocillana for president! Efter det så blev det faktiskt mycket bättre. Och man blir lite lite
sådär vin-aktig i kroppen. Very relaxed, lixom. Fast jag tog verkligen alldeles pyttelite,
just för att jag brukar vara rätt lättpåverkad. Och man kan ju inte vara alldeles medicinhög
på jobbet heller. Inte riktigt passande. Så jag var väl... lite lagom. TACK HANNA.

Tror inte det ska vara några problem att somna ikväll, såsom jag känner mig i kroppen,
funderar på att skippa sömntablett men vet att det är ett risktagande. Hmm.
Har käkat mat och har rester över till morgondagens lunch också. Hoppas hoppas att
jag mår bättre imorgon än idag, det har stundtals varit nästintill olidligt och förutom 
förkylningen och hostan har magen varit riktigt jobbig. Svider och river och låter och
är illamående och hungrig om vartannat, riktigt störigt. I hate magkatarr. 

För att byta ämne och skriva något KUL så fick jag ett fint födelsedagskort på posten idag
av en av mina mostrar som bor i Schweiz - Marita - och hon hade även skickat med lite utskrivna
foton från back in the days! T.ex. den här bilden från 1995 då jag, Hanna, Elin, mamma & pappa
är på Skansen:

 
(Från vänster; Elin, mamma (..hennes näst sista sommar i livet..), jag, pappa, Hanna...) ♥

Och sen de här, som lär vara från 86-87 nånting...?:

 

GLÖMDE POSTA. Glömde lägga mig.
Läser en massa gamla konversationer.
Blir ledsen och arg.

Jag klarar inte av mitt eget hjärta.
 

Postat av: Amanda

Jag är på väg att åka till USA som au pair nu i höst, så kika gärna in på min blogg om du vill läsa om mina förberedelser och början på mitt äventyr! :)

2014-10-14 @ 19:16:32
URL: http://fames.se/amandanordqvist

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0