What to do, what to do...

00:56. Jätteont under fötterna. Har stått upp sedan kl 8 imorse, ungefär, om man bortser från ett par
stunder i soffan såsom frukost, lunch, middag. Staaackars små fötter. Ni ska få vila snart. I sängen.
Om jag själv hittar dit, typ. Det är svårare än det låter.

Klockan 12-16 imorgon ska jag tvätta, men ska försöka göra det på distans, om man kan säga så!
Nej men, jag tänkte väl såhär, att jag skyndar mig med första rundan och sen slänger jag den på tork
så fort maskinerna är klara, då borde jag kunna vara härifrån till typ 12:45. Och då är det två timmar
innan lillasyster och Martin, som vill ses, åker iväg. Sen hinner jag hämta min torra tvätt lagom till
tvättiden tar slut. perfekt ju! Synd att de är borta över helgen, hade gärna Halloweenpartajat med
lillasyster... hmm. Nu har jag inga planer what so ever. Det HADE ju varit spännande att åka till
Comic Con i Kista, men jag önskar jag hade vetat det typ ett halvår tidigare så jag kunde filat på
en dräkt eller så!! Mjäh!! (Har iofs inte råd just nu heller, men..)

(Bilder från i somras, förberedelser inför Prideparaden)


Mmm! ♥



Alltså jag är så kall om händerna. De gör ont. Det är LÖJLIGT.
Fast idag har jag mått superbra och vari glad hela dagen! Det hör inte till det vanliga!
Mest kroppsligt, menar jag, jag mår ju alltid dåligt när jag käkar, och det håller i sig i ett par timmar,
tills man äter igen ungefär. Ont i magen, illamående, brännande känsla o.s.v. MYCKET. Men idag
har det varit bra, bara nåt litet "anfall" efter lunch men det gick ändå över rätt snabbt! Inte så mycket
ångest och oro heller, som jag brukar ha. Även om det dök upp saker som skulle kunnat trigga mig
att tappa det. Jag sjöng lite, dansade lite, diskade lite, kramade disksvampen så hårt att tårar rann.
Från mig då, inte från disksvampen. Eller jo. Det beror på hur man ser det. Jag klarar mig. Det gör jag
alltid. Jag MÅSTE ju det.

Och nu måste jag sova, så är det bara. Mooot sängen!
 
 
Ny god kompis förresten. Toppen som den var, tror den blir toppen även i kaffet!! Ja!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0