Cheeeese and greens.

Jag & Miriam stod och pratade ost- & broccoligratäng på jobbet, hon skulle eventuellt laga det till middag,
och då blev jag också sugen! Jag vet inte om jag gjort det förut. Kollade två olika recept på nätet och kör
nån slags halvimproviserad variant här. Det blir säkert bra! Det luktar gott iallafall.. jag kör hälften broccoli
och hälften blomkål. Den är i ugnen nu och klockan är 21:13... det är ju inte ALLDELES för sent för att vara jag.

Inget på TV. T.o.m South Park tråkar ut mig för tillfället. Jag vill bara ha nåt lättsmält, typ Vänner / Sex and the
city - några man "KÄNNER" lixom! Har S.A.T.C på dvd-box så det blir väl i-värsta-fall-planen. Jag är så ruskigt
trött och nedstämd i kroppen, allt känns tungt. 

Hoppas maten blir helt jävla smashing
 
                                



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0