Kräftskiva @ Mia's! ♥

Jag kommer kanske lukta kräftor om fingrarna hela nästa vecka men det är okej.
Massor av god mat. Världens mysigaste findekorerade båthus. Våtservetter.
Roliga lekar ( - och vi vann! ). Massor av dricka - och bjudsnaps med medföljande snapsvisor.
Underbara människor. Kärlek! Värme. Hemgjorda kräfthattar. Fika. Träningspass på gräsmattan.
Dans i alla dess former och tempon.

VILKEN UNDERBAR KVÄLL OCH NATT!
Stort tack fina underbara Mia för en kväll vi alltid kommer att minnas! ♥

 


Blomma till värdinnan förstås! Pimpad så att den matchade mig, se några bilder neråt... ; )



Klistermärken som fick funka som tatueringar! (på alla som kom i vår väg!)
Och min snygga hemgjorda kräfthuvudbonad! ; )  Doing doing!


FUUUUCK vad ont i ryggen jag har nu, det lär ju knappast vara bättre imorgon. MEN ÄNDÅ! ^ ^  ♥
 

Postat av: Patrik

Stiligt kräftmodem du hade :)

2014-09-07 @ 15:50:13
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

Tack hjärtat för att du förgyllde min kräftskiva!
Jag tror vi gör det till dn tradition :)
Nästa år, första helgen i september kör vi igen!
Puss på dig bästaste du! <3

Svar: IT'S ON!! :D ♥ Så himla underbar kväll!
Puss puss puss!
Ida

2014-09-07 @ 22:33:36
URL: http://justmia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0