Literally.

Städade ur kryddskåpet ovanför spisen, och torkade ur det, eftersom de kommer och ska fippla lite
med ventilationen i alla lägenheter, på onsdag. På spiskåpan har det suttit lite sånadär magnet-ord,
since ever. Plockade ner dem och lade dem på köksbänken, och sen när jag slutligen torkade av bänken
så glömde jag av dem, och råkade få med mig ett av orden ner i soppåsen som för tillfället hängde på
en av lådfronterna. Tittade ner i påsen, och såg, ironiskt nog:

 
Klart och tydligt lixom.
Yeah, it fuckin' fell right down the trash.
 
: (
 

Postat av: Lilly

Ja, det må jag säga var irnoiskt.

Dom har varit och flippat med vår ventelation denna veckan med så nu luktar hela mitt badrum kloak. Har ringt Heimstaden om det, men som vanligt lär det ta tusen år innan dom gör något åt skiten.

Svar: Jaså, har de varit nere i avloppen också? Ooomysigt! Nej här verkade det bara bli lite mer drag i själva ut-luften, från badrummet, och köksfläkten, superbra! : )
Ida

2014-09-11 @ 23:13:42
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0