Little green.

Ja, tänk om det var så enkelt att gå vidare som folk vill få det att låta?
Vad HÄRLIGT det vore! Tänk om jag hade en simpel logisk hjärna 
och ett simpelt logiskt hjärta
som andra verkar ha! Tänk om!

Well no.


Men vet ni vad, jag hoppas det jag också. Att det går.
För jag förtjänar att må bra, och att vara glad.
All the way in.

Vet bara inte hur, men det visar sig väl.
 
 
 
.
.
.
 
*insert a lot of time here*
 
.
.
.


Glömde posta inlägget.
SÄLLAN.

Myser i min nya onepiece från jobbet, från barnavdelningen, storlek 170 passade bra!
Inte ens kort i ärmarna, tjohooooo! *fem upptummar* Snygg och BILLIG, endast 250:-!

                                         
                                         
 
Dags för lite middag. Klockan är 00:10... ehumm.... är ledig imorgon. Ska styra upp saker, hälsa på pappa
och dansträna. Sova, riktigt länge, till att börja med. Mmm. I need.
 

Postat av: Patrik

Snygg onepiece :) Betydligt tuffare än en rosa…

Nä, det där med att gå vidare är inte alls lätt. I alla fall inte om allt känts rätt och man älskar någon oavsett vad… Då sitter känslorna kvar även om personen vänder en ryggen och försvinner ur ens liv. Länge… Men man vänjer sig…. och det får ta den tid det tar.

Eldade ris förut en dag och det låg några stockar med i högen. Stockarna brann inifrån och ut tills det bara var ett skal kvar som föll ihop. Tänkte att det är precis som olycklig kärlek…. glöden äter upp en inifrån utan att det kanske märks allt för mycket på ytan.

Svar: <3
Ida

2014-09-24 @ 09:47:29
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Sandela

Åh, letar precis efter en sån onepice! Vart är den köpt? :)

Svar: Den är köpt på mitt jobb, Nightmare outlet, från Wänerstedts konfektion..
Ida

2014-10-03 @ 15:21:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0