På spåret med Återsken!

Idag hade vi kickoff med sångfåglarna, tyvärr var vi ungefär halva styrkan bara!
Det var himla roligt iallafall, vi höll till uppe vid Gånstaspåret, på en grillplats vid en "hinderbana".
(Där vi var i våras med familjen också, vet att jag slängt upp bilder därifrån förut.)
Eftersom min kamera knappast vill bidra med någon kvantitet, så kommer här lite lånade bilder, 
först ut en bild av Elin, där det ser ut som vi har festat till det riktigt ordentligt! Korvgrillning,
jag drack bara Cola, men bordskamraterna hade lite bubbel och såntdär med sig. 


Sen några bilder från Erika, som hade styrt upp bra lekar tillsammans med Thess! ♥

 
För att sammanfatta det lite snabbt... slå tärningar, plusa ihop, leta siffror på blå tejp, ta en selfie
med hela laget, visa upp för lekledarna, slå tärningar igen, räkna vidare, leta vidare... ; )
Först till femtio vann! Tyvärr det andra laget... det var iallafall JÄTTEROLIGT! Wohooo! 
 
Och här en bild från Robins kamera, som hör ihop med den sista här ovanför.. ; ) Vinnarbilden!

 
När kylan och även myggen (och kissblåsan inte minst) attackerade så gick vi till EAI-stugan och
fortsatte vårt umgänge där, med spontant gitarrspel, sång, DANS, m.m. - Hur bra kväll som helst!
Några fortsatte kvällen på annat håll men jag passade på att joina skjutsen hem, med Erika & Thess,
TACK Erika för skjutsen fram & tillbaka! Klockan slår nu 23 och jag SKULLE faktiskt kunna gå och
lägga mig... Vilket skulle vara det tidigaste på år och dag, ungefär. Tar en sväng framför TV:n först.
Och, kanske duscha bort den värsta friluftsdag-lukten.... ^^
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0