Sleepy red.

Möte idag på Arbetsförmedlingen, igen, vid klockan 10. Gäsp gäsp. För att få ut maximalt med sömn
så körde jag sminklöst och långhåret (läs: peruken), så då sparade jag in en massa tid! Woop woop! 
Sen träffade jag Hanna och käkade lunch på Donken, gud så bra. Mc Feast för båda, och bästa frappen.
Mmm. Har nu tvättat, sovit lite - alldeles för lite - i soffan, är så djääävulskt trött! Fy fan! Har ju iallafall ätit,
vilket jag alltid brukar glömma innan det är dags för torsdagskvällssång, så det var ju bra. Men nu blir det
nog fasen lite kaffe. Och smink, så här kan vi ju inte ha det! Haha.


Men oj, nu glömde jag bort att sätta på kaffebryggaren. Och posta inlägget. Jebus.
Klockan är 16:41, vilket betyder att jag ska sticka om en timme och tjugo minuter ungefär.
Snälla snälla kroppen, bli mirakulöst jättepigg, eller nåt. Please.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0