Tid.


" Av någon märklig anledning har jag sett den här bilden förr!  
Hur som helst, Facebooks vackraste bild. 

Hoppas allt är gött i övrigt!
September 16, 2010 at 1:26am · "


Tänkte häromdagen på, att det var exakt 4 år sedan allt började.
Det som nästan aldrig ens började, om man tänker efter.
Och har det ens tagit slut? Kommer det någonsin att ta slut? 
I mig lixom, I MIG! Detta hopplösa hjärta.
 

Älta?



___________


Jag har varit i Stockholm idag, den staden kommer alltid kännas lite infekterad, men jag var iallafall
där för att träffa Philip. Hann lyckligtvis träffa Io en stund också, och det var strålande väder! Det var
jag inte förberedd på - jag hade stickad tröja, jacka (världens bästa cape!), vantar, halsduk... typical Ida.
När vi satt i solen på Medborgarplatsen och väntade på Philip så fick jag klä av mig nästan allt, ända
ner till linnet. Phu! I didn't see that one coming. Io trakasserade mig lite med kameran också, vi får väl
se vad det resulterar i, men jag hoppas vi hinner fota lite mer for real, snart igen.. ; ) 

Philip & jag åkte en sväng, hem till honom, sen ut för att käka lite sushi, och sen blev det typ shopping spree!
Jag köpte en långärmad träningströja som jag kan vara ute och SPRINGA i (vart är världen på väg lixom?),
plus två nya träningslinnen, sen en snabbtur på Mio, en lagomtur på Ikea, lite fika, hem och kolla klart på
Wreck it Ralph som vi började kolla på för typ... ett par månader sedan..?, och sen körde han mig till tåget,
åkte med sista, dvs 23:24. 

Philips supersnygga stora tavla, med mig på, woop woop ;)

 
Här kommer bilden inom parentes typ, haha, så ni ser vilken jag menar. Han fotade den förra sommaren:

 
Den är så himla SNYYYYGG! Jag vill också ha den på tavla god damn it! : ) 
Sen tittade vi även på lite stoooora retro-tv-spel på stoooora väggen:
 
 
Jag står inte ens enda framme vid väggen så bilden är faktiskt ääännu större än vad deta foto visar! Höhö!
Sen försökte jag fota dimman här ute på gården när jag kom hem men det är ju klart att det inte gick så jättebra.

 

Och nu är det väl hög tid att lägga sig, kanske, lika bra att ta en tablett för annars blir det nog bra jävla sent
som det blivit alla andra nätter...? Maybe? I förrgår somnade jag halv fem på morgonen, det är ju halvbra... ^^
 
              
              
                                                                - Schmackomdooda!
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0