2 dagar kvar!!

Hepp!
Har laddat upp med lite fler strumpbyxor, vilket behövs inför en sånhär vecka.
Bästa passformen, semi-shiny OCH hela 70 den, hur glad blir man inte då? 

Just nu = kind of "middag" = ett halvt äpple.
Om vi får någon typ av paus ikväll så har jag med mig en fruktsallad med 
äpple, banan, jordgubb, cashewnötter & honung. Det får bli middag nummer 2.

 
Och som vanligt är jag halvnaken. Allt är i sin ordning.

Nu ska strumpbyxor på, lösfransar också för den delen, för håret fick NÄSTAN - och jag menar
verkligen NÄSTAN - plats i första setets tröja, så nu måste jag testa med lika mycket volym på
framsidan av ansiktet också. Dvs fransarna. Oh yes. Ni fattar. Alltså, vid på- och avklädningen.

Det kommer bli SMASHING.
Ikväll kommer bandet!! : ) 

Wohoo wohoo wohoomo!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0