And when hard times have found you

Till ett bröllop den 15:e maj har jag fått äran att vara med och sjunga tre fina låtar.
En av dem har jag sjungit många gånger, de andra två är för mig nya, och den ena
hade jag aldrig ens hört förut. Den är fantastisk. Alltså, egentligen ganska enkel,
kanske är det det att den (just nu) passar min röst jättebra. En låt som jag själv skulle
kunna ha på mitt eget bröllop. Helst klara av att sjunga själv, en sådan dag. MEN!
Sen var det ju det där med att livet gick sönder och jag har ingen future husband.

Vad jag vet.
 
 
: / 


Här är iallafall den otroligt fina låten som jag sjungit och repat på massor av gånger ikväll.
#repeat




 
Which makes you kinda happy and sad at the same time.
 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0