Fredagsmys!

Så-jävla-INTE lättjobbade håret....! Work with the curls, lixom. Hmm.


Blev slutligen:

 
Sen iväg för att pyssle lite med Hanna. Jag med nål och tråd, och hon med... limpistol och servetter. 

 
Sen fick jag stanna på middag också, hemgjord pizza med kyckling, curry, banan, ananas & jordnötter,
och så blev det lite TV-soffa-mys, sen fick jag skjuts hem! Yay! Tack för fredagsmys!
Sen mötte jag Bea här utanför, hon har varit jättesnäll och "köpt ut" lösfranslim (världens bästa från Make
Up Store såklaaart) åt mig. Och så fick hon showbiljetterna av mig, check! Vad kul att de ska titta! : )
Hon och hennes karl har precis köpt en lägenhet. Så jävla awesome. Skitglad för deras skull.

Känner mig inte ett dugg ensam.
Närå.
Inte bitter alls.


HAHA nej det är jag faktiskt inte. ♥

...

: ) 


...tvååå på en gång, det är ju en bra förbrukningsvara här i Casa de la Kawrtnee. 
 Woop woop! 
  

Postat av: Granntanten

Det må vara lockigt och svårjobbat men det är DITT!! :)

Svar: Det är fanimej mitt!! :D <3
Ida

2015-04-19 @ 00:13:15
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Lilly

Själv tycker jag dina lockar är så fantastiskt vackra. <3 Vill med ha tjockt lockigt hår. <3 Men man vill alltid ha det man inte har liksom.

Svar: Ja, det är sant, men jag tror jag kommer gilla dem mer när håret blir längre iallafall.. :D
Ida

2015-04-19 @ 08:27:39
URL: http://saxros.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0