Klädrep - check!!

Ohoj vad sent det blev då. Efter klädrepet ikväll (som höll på ganska länge) så hade vi styrelsemöte
som även det höll på ganska länge. Kom hem nyss, EN MINUT I MIDNATT. Åhh. Trött men ganska glad.
Magen kurrar, och jag har alltså FORTFARANDE inte nudlar. Som går så snabbt och är så gott. Hmm.


Här är lite bilder från tidigare ikväll då jag fixade håret.
Från naturally curly girly, till plattat, till tuperat, till frisyr.

 
Och nu när jag kommer hem har väl håret fått sig en törn eller två (efter snabba klädombyten....)
men jag är ju inte helt o-fancy för det? 

 
 
Hähä. Nattinatt, eventually.  
 
 

Postat av: Lilly

Den frisyren var riktigt snygg. <3 Längtar tills jag slipper bandanan och också kan ha någon form av frisyr i mitt hår.

Svar: Tack! : )
Ida

2015-04-10 @ 07:27:41
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0