Let's duo it - Bilder #1

Jahapp, så länge fungerade den där iPhonen obekymrat... nu är den iväglämnad till
bästa svågersupporten. Hoppas jag inte behöver köpa en ny, det här var inte alls vad jag
ville, men samtidigt visst jag att det skulle hända, för sånthär är livet. Sånhär är tekniken.
Så jag är telefonlös nu. Om nu någon har tänkt kontakta mig.
You can't.

Men! Här kommer ett bildregn! Från lite diverse fotografer, såsom Jennifer, och Daniel, m.fl.. : )
Från helgens show, förstås! Lina har filmat ett nummer också, där jag, Marcus, Emelia & Mattias
sjunger "Just give me a reason", vi får väl se om länkningen funkar..... ♥ HÄR hittar ni den. Kanske.
(om hon ändrar sina sekretessinställningar, eller något... ^^)



Och en lite mörk efterfestbild... ^^

 
 

Postat av: Mia

BARA gamla godingar på Tessans groupie verkligen :D

Svar: Mmmhm! :D
Ida

2015-04-26 @ 23:19:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0