Onsdag.

Så där ja, nu är jag ledig från jobbet till på måndag. Skönt! Har saker att göra, så det är bra!
Klockan är 23:40 och jag har inte ätit middag än. Har diskat, och sytt! Nästan samtidigt.. : ) 



Här är min fina, goda, färgglada jobblunch! Tadaa!
Och på tal om färgglatt så är det ju viktigt att färgmatcha. Hemma vid diskbänken, t.ex.



Min symaskin är jävligt bråkig. I feel challenged.
Blir inget mer idag, får knyta det här bandet i klänningen istället för att sy.
Såhär blir det! Trassel!!

 
Buhu.

Igår köpte jag förresten bästa Backmans senaste bok. DÅ BLEV JAG GLAD.
Var överlycklig redan på första sidan. Det här blir bra, kände jag. 

 
Men nu ska jag fixa världens senaste middag, och inte ens nudlar hade jag, nu när jag blev hungrig och 
INTE så pepp på att laga något, såhär när klockan hann bli efter midnatt. Hmmm... Vad göra, vad göra.. 

Imorgon rep med scenkläder! Oiiihh!! Crazy! Kommer bli kaos som vanligt! Mickschema och allt.
Men det blir roligt. ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0