Run!?

   
 
Idag efter jobbet (läs: närmre klockan 20) blev jag sugen på att gå ut och SPRINGA igen!
What the hell. Vädret var ju supernice. MEN kanske inte så bra att springa med min kropp.
Den är lite för sönderstressad och untsuntsunts:ig just nu. Blev en powerwalk hem till lillasyster
istället, för att lämna lite grejer (hon hade migrän så jag köpte glass och vindruvor och sista
Hus&Hem-tidningen i prenumerationen som jag fått dubbelt) och så lånade jag en tröja till
showen av henne. Rask promenad hemåt igen också. Fiiint. Det blev mörkt fort så det blev
ingen runda i spåret. Men det är okej! Nu är klockan plötsligt 21:50 och jag har precis börjat
med middag / morgondagens matlåda. Sallad med ägg, räkor, lax & skagenröra. Typ tar igen
påsken som var så o-påskig, eller? Haha! Nom nom nom. Imorgon är arbetsdag 5 i rad och 
sedan är jag ledig till på måndag, aaahh! Och jag har faktiskt en LEDIG HELG! Inget jobb 
och ingen studio och ingen showträning! Vilken överraskning! Men jag har massor att göra 
ändå, som att sy.. och repa.. o.s.v. Lalala. Do not rest! Jo lite. 

Oj hoppsan nu fastnade jag lite med maten. 
Dags att äta! 

Jaaa! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0