Tooovrsdag!

Ställde klockan på 9:30 och sedan 9:45. Förberedd snooze lixom. Men sen tryckte jag ändå på
snoozeknappen. Och igen. Och igen. Bara en gång till. EN gång till. Kom upp ca 10:40. Hehe.
Sköööönt. Sovmorgon. Frukost. Havregrynsgröt med jorgubbssylt och sojamjölk - classic,
och banan och cashewnötter i en skål vid sidan om. Fint. Har precis tagit hand om gårdagens
disk och fixat lite kaffe, ska diska lite mer. STÄDA också. Scenkläderna packade jag igår, så det
är klart förutom några par skor. Yay! Bravo!

Och här står jag i pyjamas och tiara. Fullt normalt.

 
Fin dag! Det är SOL! Och jag är glad! Fast jag börjar oroa mig lite över det som gör ont
i bröstkorgen, ibland under hjärtat, jag borde kanske kolla upp det, men det är väl som
allt annat - stress. Så jag ska alltså INTE stressa upp mig över det också. Eller? ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0