-

Ta mig härifrån

sa jag 
till någon nyss
eller till ingen alls

till en minnesbild
 

Ta mig härifrån 

sa jag
till min egen spegelbild
 
 

och jag fick den mest intensiva och genuina kram någonsin
häromkvällen
från en som jag skulle kunna älska
på alla sätt
och jag kramade tillbaka och smekte hans rygg
men bara för att han skulle svalkas av mina kalla händer
inte för att han är den som jag får älska

men jag andades på hans hud
 


Ta mig härifrån

ta mig till då
innan det blev nu

till att dela en kajalpenna framför spegeln
till att rita ihop
skratta ihop
sjunga ihop
spela ihop
somna ihop
vakna ihop
 

Ta mig dit eller ta mig härifrån 

  

Postat av: Lilly

<3

2015-08-13 @ 09:47:35
URL: http://nouw.com/thereason

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0