Återsken 2014 - Kings & Queens - videoklipp

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!
Här kommer lite "nya" (hrrm) klipp på vår youtubesida, från showen 2014...
Dvs, vi ligger sisådär ett år och fyra månader efter i uppdateringen bara men det är väl okej?! ^^
För nu får jag äntligen dela med mig av något som är NYARE! Jaaa, hurra, och min städning blev
det ju inte mycket av just nu... hehe.. 



Jag dansar loss där på högersidan! ^^ Med mitt koooorta hår, det här var ju första showen där jag hade mitt
EGET HÅR. Sån jävla underbar känsla. You have no idea! ♥



Här sjunger storasyrran solo, och båda småsyrrorna dansar på varsin sida... ^^



Jävligt ösig och asrolig låt mot slutet av showen..... :D
Och sist men inte minst, showens sista låt:



Wohoooooo, glääädje! Blir såhär tårögdglad av att se detta. Mmmmm. Min största kärlek. ♥ ♥ ♥
 (hoppas det snart finns ännu fler klipp att dela)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0