Selfiebloggen?



Okej, så jag TÄNKTE städa lite, men sen kom det annat ivägen. Som vanligt.
Som JAG SJÄLV, till exempel. JAG kom ivägen. 

 
Tralala, osv. 



Jag har varit på stranden idag med Hanna, kidsen, och Mia! Och sen så anslöt sig Bea & hennes Mathias.
Värsta perfekta slödagen, typ. Avrundades med lite Donkenkäk. Which reminds me att jag fortfarande har
en side salad i kylen som jag inte orkade äta upp... ^^ Second dinner! Men den första middagen var ju 
typ LUNCH ändå så! Och nu är klockan 00:12. 

 

...och nu såhär efter att jag postat inlägget så kommer jag på att jag ju likagärna kan vara duktig och lägga
in bilderna från GÅRDAGEN också! Den där dagen som alltså INTE blev en stockholmsresa utan först en
sväng till Hanna för att hjälpa till lite med att fixa hår & smink på Tessan som skulle på bröllop!

                            
 

Och sedan blev det en liten Västeråstripp, till den här lekplatsen, med Hanna, Leo, Viggo, Oskar, och en
massa fika och bushumör!



Och här gungar jag i hög fart, jag ba "Hanna ta koooort!". ^^ Weee!

 
Hanna själv ville däremot inte ha fart, alls.

 
Sådärja! Då blev klockan 00:36 istället. Godnatt! ^^
 

Postat av: Nathalie

Åh vart är den lekplatsen? :)

2015-08-10 @ 18:33:10
URL: http://mammatillelton.devote.se
Postat av: Lilly

Den lekplatsen ser livsfarlig ut. Vi var på en sån med Liam igår med. Usch.

Svar: Nejdå! Den är jätterolig! :) Finns uppdelat för både större och mindre barn. Leo & Viggo är 10 och snart 7, så de är stora grabbar ^^
Ida

2015-08-13 @ 09:59:03
URL: http://nouw.com/thereason

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0