SLUVT.

Helt FANTASTISKT slut i både kropp och knopp efter första en-och-en-halva arbetsveckan, med jobbhelg
och har alltså därför jobbat åtta dagar av tio. Plus showträningar, och annan dansträning ikväll. Pust!
Tänk att man lyckades klämma fram lite energi nu på kvällen ändå! Och så kommer man hem och ba....
...okej fortfarande glad med energi... litegrann... dippar snart.... det där tunga sköljer över en.... jaaaa,
och så kurrar det i magen och man borde ha lite middag att värma på - men nej inte hade jag lyckats
planera så bra inte! "Jag gör en sallad", tänkte jag istället. Om det nu inte var så att jag glömt att köpa 
just sallad. HAHA. Så jäkla typiskt mig. 

Men sen såg jag detta, och så känner jag att det nog löser sig. Behöver bara skära litegrann. Perfect.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0