Svettig torsdagskväll.

Hade en ganska bra morgon/förmiddag.. fick en dipp på eftermiddagen.. (nej alltså inte en chipsdipp, 
ni fattar...) ^^ men sen var det dags för showträning! Och, fy fasen, de håller på att renovera musikskolan
så det går inte längre att öppna fönstrena i danssalen. De var bortplockade och igenspikade med stora
skivor. Aaahhhh! VÄRME! 20 pers som dansar och sjunger och övar rockshow blir SVETTIGT kan jag lova!!
Jösses. Det var inte kul. Syrebrist. Blött. Mitt huuuvuuuud, aj aj. Inte roligt. Man kanske skulle börja med lite
utomhusträning? Fast då faller ju hela idén med speglar... ^^


Vi fick sluta lite tidigare för vi var så duktiga (yaaaay) så det var ju skönt. Och lite mer tid hemma efteråt,
som till MIDDAG exempelvis (22:34). Jag som inte ens ätit en proper lunch ännu. Har bara druckit asmånga
koppar kaffe och ätit tre riskakor idag. De allra allra tunnaste!! Haha. Dåligt, Ida, dåligt. Och sedan några 
godisbitar på träningen. Inte konstigt att man är yr.... Så, nu blir det mat, jag köpte en grillad kyckling igår
och gjorde caesarsallad, det blir nog en repris av det nu känner jag. Nom. Imorgon ska vi kalasa lite för
bästa Oskar som fyller år på lördag, och på lördag (efter jobbet) ska det kalasas för systerdotter Maja som
fyllde år i juli, och samtidigt för pappa Herman som fyller på söndag. KALASIGT VÄRRE! 


Här kommer bilder på dagens hår!! ^^


Volymen lade sig visst litegrann ändå, tack vare all svett..... ^^
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0