Catch up

Oj, först av allt... lade jag aldrig in Luciabilderna? Oj oj oj... slarv... ^^
Det ska jag ju göra allra allra genast! Det var en himla fin och mysig dag!
Ett av boendena vi skulle lussa på ställde in, för de hade vinterkräksjukan på sina avdelningar!
Så himla himla synd, men vi var glada att få veta det och slippa, men lite synd för alla de boende
som såklart hade uppskattat det mycket... ♥


Hey, I'm in the band!   ^^   Hitta rätt längd, knyt såhär, bränna kanter, osv. : ) 

 
Dags för första gigget! 

 
Tillbaka igen! Det gick jättebra! Parkeringshus-selfie.... Och en toalett-selfie...

                         
 
..men det DÄR var ju ingen bra bild, där såg mitt tunna hår typ obefintligt ut. NOT GOOD. Alltså jag är ju så
himla jätteglad att jag kunde ha MITT HÅR i år! Mycket stolt! Hanna hjälpte mig med lockarna som jag inte
riktigt fick till hemma på morgonen... jag är ju inte VAN!! ^^ Den här bilden är ju typ sju gånger snyggare; 

                            

                          Titta, genast bättre om man bara UNDVIKER hårfästet helt... hahahah ♥

 
Dags för sista gigget ute på torget! Alla är ordentligt påklädda med underställ.. flera lager.. :) (Jag = flest lager)
Följande bilder från utomhuset har jag fått av en läsare som heter Vesna som fotat och skickat, hon var där
och tittade även förra året och det gjorde mig så glad! : ) 

 
Här kan man se att det fläktade lite! Och jag tittar ner på låtordningen jag. Det föll t.o.m några snöflingor
medan vi sjöng där ute. Stämningsfullt! EN kväll iallafall! Under denna alldeles för varma vinter.... 

Sen när det var klart tog vi lite gruppbilder uppe i våran "loge".

 
Hihihi ♥

OCH HEMMA DÅ, ja såklart att jag ville föreviga denna fina frisyr som jag bar! Oja! Och fina fina kransen
som vi även i år fick behålla. Värsta tråkigt det skulle bli att gå till jobbet dagen efter med helt annan look.

 
Okej okej. Jag försökte spara lockarna så mycket det gick till dagen efter på jobbet. Och ha utsläppt hår
även där. Helt galet! Såna saker som är så självklara och inte ALLS särskilt storslagna för andra -
men för mig! : ) Och då efter jobbet tog jag ju den här fina bilden, som t.o.m fick äran att bli nya profilbilden
på Facebook. Och ni vet ju att det är en väldigt stor merit, för en bild. Typ, top notch
 
                           
 


Och jag skulle ju kunna fylla på med ännu fler bilder efter de här, som tagits sedan dess... men det blir ju 
kanske världens längsta blogginlägg då. Och klockan är 01:45, så lite sömn kanske skulle vara på sin plats.
Hoppas det blir en lugn natt, lugna drömmar. 


It's that time of year
Leave all our hopelessness's aside
If just for a little while
Tears stop right here
I know we've all had a bumpy ride
I'm secretly on your side



 

 
 

Postat av: vesna

kraaam! :)

Svar: Kram! :D :D
Ida

2015-12-19 @ 21:14:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0