Moving day!

Idag har det varit moving day! Oskar flyttade hemifrån, men som tur var inte så JÄTTELÅNGT hemifrån
så flyttandet gick väldigt fort ändå. :) Jag, Hanna, Emelia & Jovana hjälpte till, och åkte och gick, med säckar,
lampor, madrasser och allt möjligt. När vi var klara så stack Jovana hemåt, och vi andra hämtade mat från
favvo-thai:en KROVA, nom nom! Sedan kom Oskars mamma, pappa och mormor över på lite glögg.
Och när de gått så tittade vi på Grinchen och käkade popcorn i soffan. Värsta bra dagen! 

Innan dess var jag nere på stan en sväng, köpte en julklapp eller tre, och linsvätska som nästan tagit slut hemma. 
Men vädret! Så himla varmt. Typ 10 grader, jag hade på mig en ganska lätt vinter-/höstjacka men blev alldeles
svettig på hemvägen och fick KNÄPPA UPP. Uppknäppt jacka, och vantarna i väskan. I december.
JAG! Som fryser jämt! Det är ju helt crazy. ^^

Och plötsligt är klockan tjugo över två på natten. Det är ju också lite crazy.
Jag har iallafall schyssta thaimatlådor till imorgon, omnomnom, eller om man skulle spara till jobbet på måndag
kanske... vore nog bäst då jag har lite andra rester jag borde käka upp först. Haha. Imorgon (idag) är det söndag,
just nu vet jag inte alls hur den blir - hade tänkt åka till Stockholm, men nu har jag inte RÅD längre. Har verkligen
hållit ner på julklapparna och inte alls köpt till särskilt många egentligen, men.. nä. Som tur är MÅSTE jag inte åka
in heller, den shoppingen jag tänkte klara av där är redan avklarad. Så, det blir på hemmaplan. Har faktiskt massor
jag måste städa hemma, och det är nog rätt dag att ta tag i det iochmed att jag jobbar alla dagar nu förutom
just julafton och juldagen och nyårsafton, detta år. Men DE dagarna kan man ju inte vara hemma och städa.. ; )


 
Haha vilka fantastiskt suddiga bilder jag tog i farten... ^^
 
 
Noooom nom nom, min favvis; wokad biff & grönsaker i ostronsås!

 
Nån sorts julstämning i trollhasseln, eller, jag vet inte. ^^
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0