Onsdagsbus.

 
Gick man långsamt hem från jobbet idag eller?! JA FÖR DET VAR SVINHALT UTE! Iiiih.
Sen kom jag hem och var pigg och busig och sjöng för min katt (för att locka fram rösten 
och tydligen förvirra henne lite), fixade mat, provade min nya jacka jag köpte idag på jobbet
och dansade runt, lite sånt. Ett sånt ryck. Synd att det inte var ett diskryck. Man kanske skulle
styra om det till ett sådant? HAHA, om det vore så väl.

Vi får se.               (nope)                                                                      ^^

Kokade två ägg, ett gick visst sönder i kastrullen så det såg ut som att jag kokat maräng. Fancy!

 
Skills. I havez them.

Har repat lite på soloinsatserna till helgens konsert, fortfarande med en mycket mycket tveksam "sångröst".
Uhu. Skitbajsförkylning. Go away. Imorgon ska jag dessutom jobba lite extra, eller rättare sagt jobba igen
(i förskott) för nästa söndag då jag måste vara ledig för att gå luciatåg i Vällingby. I år igen! Roligt! ♥

Jaha, JACKAN då, Ida som äger typ alldeles alldeles för många jackor - köpte idag ÄNNU en som jag kikat
på på jobbet i typ två-tre månader. Och sen slog jag till! Haha. Men jag ska faktiskt ta med en av MINA jackor
till jobbet imorgon och förhoppningsvis sälja till en kollega... hehe. I wish. ;) Den ser ut såhär iallafall!
Olivgrön-ish med svarta "skinn"detaljer. OCH EN MASSA LURV. Fuskpäls, förstås.


 
:D
 
Billig. I tell you that. Billig. KOM OCH KÖP! 
 
 
Fusk-knut i håret! A non-bun. Men typ. Typ jättebra.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0