FAN.

Åh vad kul, upptäckte en tand som fått en spricka, eller rättare sagt är det en gammal lagning som
gått sönder.. för andra gången. Fast att den spruckit två gånger på ca.. 23 år.. kanske är överkomligt.
Jag bara kände att det här kan komma att bli ganska dyrt. FAN. 

FAAAN.



Postat av: Patrik

Huvva, at gå till tandläkaren är ju rena rånet… Räcker väl att sätta sig i stolen och gapa för att första tusenlappen ska slinka iväg.

Har förresten ett hål jag skulle behöva gå iväg med, går snart att gömma en köttbulle i det :) Men så länge det inte gör ont är det kanske bra att kunna ha en köttbulle i reserv…

Svar: Jaaa... ser inte alls fram emot det. Jag gillar inte tandläkare. Har också ett hål jag borde fixa, kanske fler, vem vet? Men nu märkte jag ju något annat vasst igår, och såg att det lixom blivit en spricka bredvid gamla lagningen... UHUUUU
Ida

2015-02-26 @ 17:21:34
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0