Flyersdag med bästa gänget!

 
 
Idag hade vi flyersdag med (halva) showgruppen och vi har sprungit/åkt runt lite gruppvis och lappat
bilar med våra snygga flyers, samt stått inne på Paushuset och gjort reklam. Imorgon är det MARS
vilket innebär att månaden för show lixom SNART ÄR HÄR! Herreguuuvd! :D 

Värsta vårvädret blev det också. Fiiint!
  

Jag & Jonas i farten.
 

Inne på Paus stod Jenny, Emelia, Alex & Kattis. Här har jag dock hunnit byta av Emelia en sväng,
och hamnade på ett kort som Jonas tog... : ) 

 
Efteråt stack jag, Oskar, Emelia & Jenny till Donken för lite mat & kaffe. Just nu vill jag bara sova en stund,
för att kanske bli lite piggare till kvällen, vad den nu kan tänkas innehålla? Vi är några stycken som vill ses
och kolla Mellon, kanske dricka ett glas vin... Men imorgon blir det iallafall tidig uppstigning, för då är det 
dags för övningsdag i danssalen, med massor av nya koreografier! Så då gäller det att vara pigg! :D
  
 
 
 Dagens hår:

 
: )
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0