In the middle of the night, u-huh u-huh.

Man blir allt lite orolig när mobilen ringer klockan halv två på natten... men jag var vaken. 
Och jag fanns där i telefon för någon som behövde mig, så det kändes jättebra. ♥
Det är en värdelös erfarenhet vi delar med varandra, men det är fint att prata,
även om det är om ledsna saker. 

Jag finns här, alltid! 




Men middagen då, vad hände med den? "Steka pannkaka klockan 1, är det okej?", frågade jag
någon för två timmar sedan. Ja, förstås. Men nu då, klockan 3? Kanske lite väl sent..
Det var ju lite väl sent även då, klockan 1. Men ändå. 
En macka. Nudlar. ANYTHING. Jag är hungrig.  

Men ät då, singelkvinna, det är ju inte så att någon ska väcka dig med Alla hjärtans dag-frukost
direkt? NÄ! Och då kanske du kommer vara JÄTTEGLAD att du stekte pannkakor klockan 3 på
natten så det finns några till brunch imorgon! Jaaaaa! : ) *fjorton upptummar*

Godnatt på er. 
 
 
 

Postat av: Patrik

Go eftermiddag, hoppas pannkaksbrunchen smakade bra :)

Svar: It did :)
Ida

2015-02-14 @ 15:59:12
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0